شناسه: 9596

16 اردیبهشت 1403 00:50

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

استاندار گلستان: لزوم استفاده ازنخبگان بومی برای تولیدمحتوا/تولیدمحتوای فضای مجازی کمترازجهاددرراه خدانیست

استاندار گلستان با تاکید بر ضرورت سرمایه‌گذاری بیشتر در تولید محتوای فضای مجازی با استفاده از توان نخبگان جوان و بومی گفت که ثواب فعالیت در این بخش به دلیل تاثیر فراوان آن در کاهش آسیب اجتماعی کمتر از جهاد در راه خدا نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه: علی‌محمد زنگانه روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج گلستان در کارخانه فناوری و نوآوری استان اظهار داشت: در سال های اخیر محتواهای بسیار خوبی برای فضای مجازی در کشور تولید شده و این روند نیز همچنان ادامه دارد که اگر از آنها بهره برداری صحیح شود به توسعه پایدار کمک خواهد کرد.

استاندار گلستان بر سرمایه گذاری تولید محتوای فضای مجازی برای گروه های سنی پایه تاکید کرد و گفت : توجه به این موضوع مهم به صورت ملی می تواند موجب خنثی سازی توطئه دشمنان شود.

زنگانه بر ضرورت صیانت از کاربران فضای مجازی با ایجاد شبکه ملی اطلاعات و مباحث مرتبط با آن مانند سالم‌سازی فضای مجازی و دسترسی به اینترنت با تدابیر مناسب تاکید کرد و گفت که امیدواریم در دولت سیزدهم شاهد تحقق این مطالبات باشیم.

فرمانده سپاه نینوای گلستان هم در این مراسم با تاکید بر استفاده از ظرفیت مراکز پارک علم و فناوری استان برای تولید محتوای فضای مجازی گفت : شناسایی جوانان خلاق و مبتکر و میدان دادن به آن ها برای تولید آثار متناسب با نیاز فرهنگی جامعه می تواند از آسیب های تهاجم فرهنگی دشمن جلوگیری کند.

سردار علی ملک‌شاهکوهی افزود: با توسعه فضای فیزیکی و نرم افزاری مرکز علم و فناوری گلستان می توان راه مشارکت فعالانه نسل جوان در توسعه استان و کشور را فراهم کرد .

سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج گلستان همزمان با سراسر کشور از ۱۲ تا ۱۴ آبان برگزار می‌شود.

به گفته مسوول سازمان فضای مجازی بسیج گلستان در این رویداد ۱۶ گروه با ۸۰ نفر در سه بخش پویانمایی، بازی‌های موبایلی و نرم افزار ویژه تلفن همراه با هم رقابت می کنند.

رضا روشنی اظهار داشت: هدف از برگزاری این رویداد، تولید محتوای فاخر و بومی به فراخور نیاز حوزه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و هنری و همچنین توسعه منطقه و شناسایی استعدادها است.

به گفته وی نفرات برتر گروه های شرکت کننده در این رویداد به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو