شناسه: 9602

28 فروردین 1403 09:36

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس: دوران سر گردنه بگیری آمریکا پایان یافته است

حجت الاسلام و المسلمین ترابی: زمانی فقط ملت ایران شعار مرگ بر آمریکا را سر می‌داد اما امروز این شعار در ۱۱۰ کشور جهان ا جمله در خود این کشور استعمارگر طنین انداز شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته گنبدکاووس اظهارداشت: با وجود سکوت مسوولان آمریکا نسبت به این تحقیر اما همه تحلیگران متفق القول به این شکست اذعان کردند.

وی با بیان اینکه دوران سرگردنه بگیری آمریکا پایان یافته است، افزود: این تحقیر و شکست از نشانه‌های خُرد شدن استخوان‌های آمریکا و خروج آن از منطقه خلیج فارس و خاورمیانه است ضمن اینکه آمادگی رزمی و شجاعت رزمندگان ما در این عملیات حایز اهمیت بود و دل همه ملت بالاخص خانواده معظم شهدا و ایثارگران را شاد کرد.

حجت الاسلام ترابی به مراسم ۱۳ آبان بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار در ایران اسلامی و گنبدکاووس که با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و باشکوه برگزار شد، اشاره و اضافه کرد: زمانی فقط ملت ایران شعار مرگ بر آمریکا را سر می‌داد اما امروز این شعار در ۱۱۰ کشور جهان از جمله در خود این کشور استعمارگر طنین انداز شده است.

خطیب جمعه گنبدکاووس به سفر نهم رییس جمهوری و برخی اعضای هیات دولت به استان سمنان اشاره کرد و آنرا در بررسی از نزدیک مسائل و مشکلات مردم مهم دانست و افزود: شیوه صحیح حکومت‌داری و اداره دولت همین سفرهای استانی است تا مردم احساس کنند مسوولان به فکر آنها و رفع مشکلات هستند.

وی بابیان اینکه این سفرها باعث ترمیم اعتماد عمومی و تقویت سرمایه اجتماعی می‌شود، ادامه داد: این سفرها همچنین نشان می‌دهد که دیواری بین مردم و مسوولان نیست و نباید این اقدام دولت را زیرسوال برد زیرا مردمی بودن مایه افتخار انقلاب اسلامی است.

گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

 انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو