شناسه: 962

01 اردیبهشت 1403 18:21

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

 سرشماری عمومی نفوس و مسکن گلستان در بیش از 1600حوزه انجام می شود

معاون فنی و آموزشی سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان گلستان اعلام کرد: سرشماری نفوس و مسکن استان گلستان در یک هزار و 639 حوزه و با همکاری 520 مامور سرشماری انجام می شود.

به گزارش قابوس نامه به نقل از ایرنا،  یوسف نورمحمدی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گالیکش در شرق استان گلستان افزود: از این تعداد 816 حوزه شهری و 823 حوزه روستایی است
وی افزود: سرشماری نفوس مسکن در شهرستان گالیکش با همکاری 17 مامور سرشماری در 16 حوزه شهری و 40 حوزه روستایی انجام می شود.
وی در خصوص زمانبندی سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 نیز گفت: سرشماری اینترنتی از سوم تا 24 مهر و سرشماری حضوری نیز از 25 مهر تا 25 آبان بوده و در روزهای 26 تا 30 آبان نیز سرشماری به صورت تلفنی و کسانی که از سرشماری بازمانده اند انجام می شود.
در شورای اداری گالیکش، فرماندار این شهرستان نیز سرشماری عمومی نفوس و مسکن را مهم توصیف کرد و گفت: همه آحاد جامعه بایستی در این امر مهم که با هدف برنامه ریزی برای توسعه شهرستان انجام می شود، مشارکت فعال داشته و آمار درست و دقیق ارائه نمایند.
حسن خسروی خطاب به مسئولین دستگاه های اجرایی گفت: تمامی دستگاه های اجرایی، شوراهای اسلامی، دهیاران و پایگاه های مقاومت موظفند در این مهم، بخصوص ثبت نام اینترنتی پرسنل خود و مردم همکاری داشته باشند.
وی با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان گالیکش نیز گفت: برگزاری جشنواره های دفاع مقدس، برپایی دو یادواره شهدا ، غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا و دیدار با خانواده های معزز شاهد از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در گالیکش است.
فرماندار گالیکش با اشاره به تشکیل هفت کارگروه برای اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: این برنامه ها با نواختن زنگ ایثار و رژه نیروهای مسلح آغاز می شود.
خسروی زنده نگهداشتن یاد وخاطره شهدا را وظیفه ای همگانی دانست و افزود: در این راستا بایستی بر نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش شود.
انتهای پیام /

نویسنده :

نظرات
آرشیو