شناسه: 9630

10 فروردین 1403 03:09

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

۳۳۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در گنبدکاووس اجرا می‌شود

فرمانده سپاه گنبدکاووس: همزمان با هفته بسیج ۳۳۰ برنامه از جمله همایش اقتدار و پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان گنبدکاووس اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه؛ سرهنگ رمضانعلی قاسم پور، فرمانده سپاه گنبدکاووس، درنشست هماهنگی برنامه های هفته ی بسیج(29 آبان تا 5 آذر) در فرمانداری اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج ۳۳۰ برنامه از جمله همایش اقتدار و پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان گنبدکاووس اجرا می‌شود.

وی در ادامه برگزاری همایش سراسری اقتداردرمصلی امام جعفرصادق(ع)، همایش پیاده‌روی خانوادگی، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران وغبارروبی گلزارشهدا را ازمهمترین برنامه‌های اجرایی هفته بسیج برشمرد و برلزوم همکاری بیشتر ادارات و نهاد ها در این هفته تاکید کرد.

عبدالقدیر کریمی، فرماندار گنبد کاووس نیزدراین نشست با اشاره به جایگاه والای بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس اذعان کرد: در صورت همکاری نداشتن نیروهای بسیجی، مدیریت سیل استان گلستان در کمترین زمان امکان‌پذیر نبود و بسیجیان همواره خدمات زیادی به اقشار مختلف جامعه ارائه دادند.

وی در پایان از تمامی ادارات و نهادهای اجرایی خواست تا با فضاسازی مناسب برنامه‌های هفته بسیج در حین رعایت ملاحظات مورد نظر ستاد ملی کرونا، همکاری های لازم جهت برگزاری این مراسمات به بهترین شکل را فراهم کنند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو