شناسه: 9636

09 اردیبهشت 1403 22:43

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه موقت گنبدکاووس: 8آذر آغاز مذاکرات دولت جدید در وین/قرار است عزت و حکمت و مصلحت را باهم ببینیم

حجت الاسلام رجنی، امام جمعه موقت گنبد کاووس، در خطبه ی این هفته از اتفاقات آبان 98، حمله گروه های هکری به موساد، مذاکرات وین و زلزله ی بندرعباس گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه ؛ حجت الاسلام والمسلمین رجنی نماینده ولی فقیه در سپاه گنبدکاووس و امام جمعه موقت شهرستان در خطبه ی عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته گفت: در سالگرد حوادث آبان ماه قرار داریم؛ آشوبی که به بهانه ی بنزین شکل گرفت اما اصل نظام را هدف گرفته بود.

وی افزود: دشمنان این عملیات را در کشور هایی نظیر لبنان و عراق تمرین کرده بودند و تجربیات به دست آمده در این کشور ها را در ایران پیاده کردند و خیال کردند که جواب می گیرند.

امام جمعه موقت گنبدکاووس تصریح کرد: خود دشمنان میگویند که ما ده سال برای ایران نقشه میکشیم و کار میکنیم اما رهبری ایران با یک سخنرانی چونان آب بر آتش نقشه ها را بر هم می زند.این اوج رهنود های حکیمانه ی رهبر انقلاب را می رساند.

حجت الاسلام والمسلمین رجنی در ادامه به حمله ی سایبری اخیر به پمپ های بنزین اشاره کرد و گفت: این بار فرزندان من و شما در مراکز امنیتی در جواب این حمله کوچک، زلزله ی امنیتی در موساد به پا کردند که نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ناچار بالای200-300 نفر از ژنرال های موساد را تغییرداد.

امام جمعه ی موقت گنبدکاووس با اشاره به مذاکرات وین اظهار کرد: در تاریخ 8 آذر مذاکرات وین دوباره آغاز خواهد شد؛ مذاکرات دولت جدیدی که امید می رود عزت و حکمت و مصلحت را برای ملت ایران به ارمغان بیاورد.

وی افزود: دولت جدید باید از مذاکره ی دولت قبل، مذاکره ی اعتماد به غرب، درس بگیرد. مذاکره ای که دستاوردی برای ملت ایران نداشت بلکه بسیاری از دستاورد های نقد را نیز از ایران گرفت.

وی درادامه به رویکرد تعاملی دولت جدید با همسایگان و کشور های اسلامی اشاره کرد و گفت: ایران قرار است برای همسایگان برادر بزرگتری بکند؛ ما با عربستان، امارات ، افغانستان، ترکیه و آذربایجان روابطی ورای روابط همسایگی داریم. ما با این کشور های مسلمان روابط برادرانه داریم.ملت های ما جان فدای یکدیگرند چرا باید به کشورهای دیگر اجازه دهیم بیایند از این فضای گل آلود ماهی بگیرند.

حجت الاسلام رجنی در پایان با اشاره به زلزله ی اخیر بندرعباس از مردم گنبد کاووس خواست تا کمک های مادی و معنوی خود را از هموطنان آسیب دیده دریغ نکنند.

انتهای پیام/




نویسنده :

نظرات
آرشیو