شناسه: 9689

09 اردیبهشت 1403 11:03

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

شکوفایی مجموعه‌های جهادی استان گلستان دردوره توانا

دومین رویداد آموزشی تخصصی "توانا" ویژه دانشجویان جهادی سه شبانه روز از سه شنبه ۲۳ آذرماه تا جمعه ۲۶ آذر ماه در مجموعه فرهنگی شیرآباد با حضور پررنگ و باانگیزه دانشجویان جهادی برگزار شد که با حضور و همکاری مجموعه های جهادی استان شاهد شکوفایی همکاری و هم‌افزایی این مجموعه ها در استان بودیم.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه؛  مسئول بسیج دانشجویی گلستان با عنوان این مطلب گفت: بسیج سازندگی سپاه نینوا ، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ، قرارگاه پیشرفت و آبادانی ، جبهه مردم انقلاب در استان گلستان و اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی در کاری مشترک گرد هم آمدند و در یک همت جمعی در کنار ناحیه بسیج دانشجویی ، زمینه و مقدمات این رویداد آموزشی تخصصی را مهیا کردند .

جواد فرامرزی همچنین یادآور شد: در این رویداد تخصصی توانا که در راستای افزایش نقش آفرینی گروههای جهادی در عرصه از سوی مرکز رشد و شتابدهی سازمان بسیج دانشجویی طراحی و برنامه ریزی شده است ؛ از اساتید برجسته جهادی دارای تجربه های جهادی موفق و متخصص در رویکرد مسئله محوری مورد نظر مقام معظم رهبری بهره گرفته شد .

دد15

وی ادامه داد: حضور شبانه روزی اساتید و جهادگران ادوار و با سابقه در جمع دانشجویان و اجرای دانشجویی رویداد و کادر اجرایی دانشجویی از نقاط قوت این رویداد بود.

دد11

دد8

فرامرزی گفت: حضور صمیمی فرمانده سپاه نینوا و روسای دانشگاه‌ها ، مسئولین نهاد رهبری دانشگاه ها ، معاونت فرهنگی دانشگاه ها، مدیرکل اجتماعی استانداری گلستان ، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان و مسئول قرارگاه عاشورییان استان در جمع دانشجویان و جهادگران حاضر در مجتمع فرهنگی شیرآباد موجب افزایش روحیه و تقویت انگیزه آنان شد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی گلستان با اشاره به اینکه محتوای اصلی دوره برابر با نیازسنجی انجام شده از سرفصل های مبنایی فعالیت های جهادی بود ؛ اظهار کرد: در کنار بخش اصلی ، در راستای آشنایی با شناسایی میدانی عرصه های اقتصادی و اجتماعی که بیشترین عرصه ها در گلستان هستند، بازدید میدانی با ارائه اساتید در میدان، شناسایی روستای همجوار محل برگزاری اردو و همچنین مسابقه فرهنگی و ورزشی نیز برنامه ریزی و اجرا شد.

جواد فرامرزی اذعان کرد: در دومین رویداد آموزشی تخصصی توانا در استان گلستان در بخش تکمیل بوم‌های مسئله محوری گروه جهادی شهیدصفرپور جاجرمی از بسیج دانشجویی گنبدکاووس رتبه اول ، گروه دهه هشتادی ها از بسیج دانشجویی دانشگاههای گرگان گرگان رتبه دوم و گروه شهید ابراهیم هادی از بسیج دانشجویی گنبدکاووس رتبه سوم را از آن خود کردند و گروههای شهید بزرین و شهید سلیمانی از بسیج سازندگی محلات ، گروه جهادی وحدت از دانشگاه آزاد علی آباد و گروه جهادی شهید احمدی روشن از دفتر بسیج دانشجویی مینودشت شایسته تقدیر شدند.

دد6
دد6

وی افزود: همچنین در بخش بوم اقتصادی ویژه بازدید میدانی از عرصه نیز گروه جهادی دهه هشتادی ها رتبه اول ، گروه جهادی چمران بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی گنبدکاووس رتبه دوم و گروه جهادی کوثر از دانشجویان بسیجی ادوار رتبه سوم را از آن خود کردند که در اختتامیه رویداد به همراه برگزیدگان مسابقه فرهنگی و ورزشی تجلیل شدند.

انتهای پیام /

نویسنده :

نظرات
آرشیو