شناسه: 9696

10 فروردین 1403 14:04

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

دبیر قرارگاه تحول اجتماعی کشور؛ دولت ها به توان مردم می توانند اثرگذاری مثبت داشته باشند

دبیر قرارگاه تحول اجتماعی کشور گفت: دولت ها باید به توان مردم می توانند کاری کنند نمونه آن نیز اثر گذاری کارهای مردمی در تشکیل بازار ایرانی اسلامی نوشت افزار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه به نقل از گلستان ما، ابراهیم نورمحمدی عصر امروز در همایش امت تحول که با حضور کنش‌گران اجتماعی فرهنگی گلستان برگزار شد، گفت: مردمی ها دور هم جمع شدند تا بتوانند مشکلات را حل کنند.

دبیر قرارگاه تحول اجتماعی خاطرنشان کرد: تشکل های مردمی نباید سیاسی شوند چرا که مردم از بدنه جدا می شوند باید جمع شویم و مسائل مردم را بررسی کنیم.

وی افزود: دولت ها باید به توان مردم می توانند کاری کنند نمونه آن نیز اثر گذاری کارهای مردمی در تشکیل بازار ایرانی اسلامی نوشت افزار است.

نورمحمدی ابراز کرد: وقتی واقعی کنار مردم باشیم آن را درک می کنند و در کنار هم خواهیم بود و در این راستا باید پیوست اجتماعی را به کارها بزنیم.

دبیر قرارگاه تحول اجتماعی کشور با بیان اینکه جریان های حلقه های میانی و اجتماعی باید میان مردم شکل بگیرد، تصریح کرد: نظام غربی می خواهد روابط اجتماعی را مختل کند تا نظام ربط را دچار خدشه کند.

وی ادامه داد: قرار تحول اجتماعی امت ساز است و هدفش این است مردم کنار هم جمع شوند تا مشکلات مردمی را حل کنند.

نور محمدی یادآورشد: دولت ها باید به سوی مردمی سازی حرکت کنند و حتی در سال های آینده این پیش بینی می شود نقش مردم اثرگذاری بیشتری پیدا کنند و کنش گری مردم افزایش داشته باشد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو