شناسه: 9699

05 اردیبهشت 1403 05:15

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

از البرز تا کلاله : نگاهی به انتصاب دکتر فرهاد شیبک به عنوان فرماندار شهرستان کلاله

 طی حکمی از سوی استاندار گلستان، دکتر فرهاد شیبک به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کلاله معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه پس از استقرار دولت جدید و انتصاب استانداران در سرتاسر کشور، استان گلستان از جمله استانهایی است که همچون برخی از استانهای دیگر روند انتصابات و تغییرات در کادر مدیریتی آن به آرامی و با طمانینه جلو می رود و به همین منظور با وجود استقرار حدودا سه ماهه استاندار جدید هنوز بسیاری از فرمانداران، مدیران کل ستادی و دستگاههای اجرایی مشغول به فعالیت در مسئولیت خود بوده و در اقدامی جالب استاندار گلستان اعلام کرده تا به حجت شرعی برای تغییر و انتصاب فرد جدید نرسد هیچ تغییری را ایجاد نخواهد کرد.

اما شهرستان کلاله به عنوان سومین شهر بزرگ استان گلستان از نظر وسعت و دارا بودن روستاهای متعدد امروز با تغییر در راس مدیریتی فرمانداری خود شد و طی حکمی از سوی استاندار گلستان، دکتر فرهاد شیبک به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان منصوب شد.

فرهاد شیبک تا به امروز فرماندار شهر صنعتی اشتهارد در استان البرز بود و پیش از آن نیز سوابقی همچون مسئول حراست و معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری گنبدکاووس، بخشدار اینچه برون، کارشناس صمت، ارزیابی عملکرد، مشاور جوان و ... در فرمانداری را در کارنامه داشته است.

وی که در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد فارغ التحصیل رشته مهندسی کشاورزی است در مقطع دکترا رشته کارآفرینی توسعه را گذرانده و به نظر می رسد با توجه به مزیت رقابتی کلاله که کشاورزی و گردشگری آن می باشد بتواند در این حوزه گام های موثری را بردارد.

فرهاد شیبک سالهای ابتدایی زندگانی خود را در شهرستان کلاله گذرانده و در حالیکه سالهای بعدی را در شهرستان گنبدکاووس زندگی کرده است اما مزار پدر شهید ایشان شهید حسینعلی شیبک واقع در گلزار شهدای شهرستان کلاله می باشد.
 مراسم معارفه دکتر فرهاد شیبک و تکریم مهندس محمد ابراهیمی تودرواری روز یکشنبه با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان در فرمانداری این شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو