شناسه: 9700

01 اردیبهشت 1403 06:55

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس: ما در موضوع وحدت و حفظ حرمت ها، نه شعاری هستیم و نه غیر جدی

حجت السلام ترابی با اشاره به وقایع اخیر نماز جمعه آزادشهر گفت: مسئله با پیگیری ریش سفیدان و مجموعه های قضایی در نشست های متعدد حل شده است و وضعیت درحال کنترل است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه ؛ حجت السلام والمسلمین ترابی امام جمعه گنبدکاووس در خطبه عبادی سیاسی این هفته با اشاره به دستور رئیس جمهور به بانک ها مبنی بر عدم مصادره واحد های تولیدی گفت: این امر می تواند گره گشای بخشی از مشکلات باشد چراکه اگر تولید زنده شود باقی مشکلات اقتصادی کشور حل خواهد شود.

وی افزود: دستگاه ها و نهاد هایی نظیربنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) میتوانند با استفاده از سرمایه در گردش خود به طور موقت شریک کارخانه  ها شده و جریان تولید را به حرکت  درآورند.

امام جمعه گنبدکاووس اظهار داشت: در حال حاضر 900 هزار خانه خالی از مردم  در مصادره بانک هاست که اگر قرار است مشکل مسکن برطرف شود به جای اینکه ما سالانه یک میلیون مسکن تولید کنیم میتوانیم با پشتیبانی دستگاه های قضایی از این ظرفیت برای حل بخشی از مشکلات استفاده کنیم.

حجت السلام ترابی با اشاره به وقایع اخیر نماز جمعه آزادشهر افزود: مسئله با پیگیری ریش سفیدان و مجموعه های قضایی در نشست های متعدد حل شده است و وضعیت درحال کنترل است.

وی ادامه داد: ما در شرایط فعلی برای ایجاد بستر خدمت دولت به مردم نیازمند آرامش هستیم و بیانیه ای که توسط این شخص منتشر شده است قابل قبول است چراکه در این بیانیه ضمن دعوت دوباره مردم به نماز جمعه، حفظ وحدت را اصل قرار داده است.
 
امام جمعه گنبدکاووس در این خطبه بر دستاورد های جدید نیرو های مسلح تاکید کرد و افزود: همه دنیا باید بداند که ما از آمریکا ترسی نداریم. رونمایی از موتور دریایی دیزلی و شلیک موشک های کروز از روی قایق های تندرو برای دشمنان ما وحشت آفرین است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو