شناسه: 9725

23 دی 1400 18:40

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

پیگیری مصوبات سفر قوه قضاییه به گلستان ؛ ساخت و ساز طرح موج های آبی گنبدکاووس از سرگرفته شد
آسیابی : اگر در مهلت تعیین شده یکساله، طرح تکمیل نشود، طرح با سرمایه گذار دیگری تعیین تکلیف خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز گلستان ، رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به این که طرح موج های آبی ، یکی از دو پرونده کثیرالشاکی بررسی شده در سفر رئیس قوه به استان بود ، گفت: بلافاصله پس از دستور ویژه رئیس قوه ، جلسه ای با شاکیان پرونده در دادگستری گنبد برگزار کردیم ودر نشست ۶ ساعته با شاکیان و متهم پرونده ، کار تکمیل این طرح با نظر اکثریت شاکیان به مجری فعلی آن سپرده شد.

حیدر آسیابی افزود : ساخت و ساز در طرح دوباره از سر گرفته شده است و برای آزادی متهم تضمین های لازم اخذ شده است .

رئیس کل دادگستری گفت : محل اجرای طرح در توقیف دادگستری است و تا زمان تکمیل ، مجری طرح حق فروش آن را ندارد .

وی افزود : رئیس دادگستری و دادستان گنبد ، بر روند ساخت و ساز ، به صورت ماهانه نظارت لازم را خواهند کرد و خود من هم، هر سه ماه یک بار از محل سرکشی خواهم کرد .

آسیابی ادامه داد : اگر در مهلت تعیین شده یکساله، طرح تکمیل نشود با اختیاراتی که رئیس قوه به استان تفویض کرده است ، دادگاه ویژه تشکیل خواهیم داد و متهم محاکمه و طرح با سرمایه گذار دیگری تعیین تکلیف خواهد شد.

پرونده موج های آبی گنبدکاووس نزدیک به ۳۰۰ شاکی دارد و در این پرونده شاکیان به امید تحویل مغازه در این طرح تفریحی ، گردشگری ، سهام خریدند اما پس از گذشت نزدیک به نه سال این طرح همچنان نیمه کاره مانده بود .

پرونده پتروشیمی گلستان و موج های آبی گنبدکاووس دو پرونده کثیرالشاکی بودند که در سفر رئیس قوه قضاییه به استان به صورت ویژه بررسی و از سوی حجت الاسلام محسنی اژه ای اختیارات ویژه به دادگستری استان برای پیگیری آنها داده شد .

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو