شناسه: 9731

25 دی 1400 16:46

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

سخنان فرماندار  جدید گنبدکاووس در جلسه معارفه
دهرویه: بیانیه گام دوم به عنوان یک سند راهبردی در دستور کار دولت سیزدهم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه؛ مهدی دهرویه فرماندار جدید گنبدکاووس در دولت سیزدهم در مراسم معارفه خود ضمن تقدیر از زحمات کریمی فرماندار سابق گنبدکاووس گفت: ما در ادامه این مسیر حتما از راهنمایی ها و تجربیات جناب کریمی استفاده میکنیم.

وی با اشاره  به سخنان امامین جمعه گنبدکاووس گفت: قطعا همه ما سر یک هدف مشترک یعنی رضایت مردم و خدا جمع شدیم و در این مسیر قطعا نیاز به یک باید هایی با عنوان اسناد بالادستی داریم اسنادی نظیر قانون اساسی، رهنمود های رهبری و از همه مهمتر بیانیه گام دوم انقلاب که به عنوان یک سند راهبردی در دستور کار دولت سیزدهم است. همه این ها باعث میشوند خدمت ما صادقانه و در مسیر درست خود قرار بگیرد.

وی ادامه داد: امروز قطعا باید بر اساس وحدت و یکرنگی عملکرد درست و مردم پسندی داشته باشیم. بنده از همه عزیزان تقاضا دارم در این عرصه مهم ما را یاری کنند.


فرماندار جدید گنبدکاووس خطاب به شادمهر نماینده مردم گنبدکاووس گفت: آنچه که شما در قالب مطالبات مردمی بیان میکنید وطیفه ی ماست که در آن مسیر حرکت کنیم‌. ما باید واقعیت ها و ظرفیت ها را بشناسیم و بدانیم ک این خدمت رسانی به معنای رضایت مندی مردم است.

وی افزود: رضایتمندی مردم بدین معناست که ضمن پیگیری تقاضاهای مردمی چنانچه برخی از این مطالبات قابل استجابت نیست  مردم را نسبت به دلایل آن اقناع کنیم.

انتهای پیام/

 

نویسنده :

نظرات
آرشیو