شناسه: 9754

13 بهمن 1400 21:35

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

از ابتدای سال تا کنون: بازگشت بیش از ۱۰هزار میلیارد تومان حق مالکیت دولت به خزانه
معاون امور اجرایی و پشتیبانی دیوان محاسبات کشور: ابتدای امسال تا کنون بیش از ۱۰هزار میلیارد تومان حق مالکیت دولت به خزانه بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ محمدعلی زهره ای، معاون امور اجرایی و پشتیبانی دیوان محاسبات کشور امروز در گرگان گفت: پرداخت حق مالکیت دولت در بحث معادن از مواردی بود که مغفول مانده بود، اما با پیگیری‌هایی که انجام شد از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۱۰هزار میلیارد تومان به خزانه واریز شد.

زهره‌ای افزود: همچنین در بخش تراکنش‌های بانکی ۲۳۷میلیارد تومان و در حوزه پرونده‌های قضایی ۶۵۰میلیارد تومان به خزانه برگشت خورد.

وی همچنین از تشکیل مجمعی متشکل از معاونان اداری مالی دستگاه‌های اجرایی کشور با هدف مبارزه با فساد با محوریت دیوان محاسبات خبر داد و افزود: جلسات این مجمع ماهانه است و اولین جلسه ظرف ۲هفته آینده برگزار می‌شود.

روح الله اکبری، مدیرکل هماهنگی امور استان‌های دیوان محاسبات کشور نیز گفت: اکنون در دیوان محاسبات، سیاست دیوان فناورانه مردم پایه دنبال می‌شود.

غلامحسین زارعی، مدیرکل دیوان محاسبات استان گلستان هم از واریز یکصد و ۳۵میلیارد تومان به خزانه و حساب سایر دستگاه‌های اجرایی در هشت ماه اخیر در استان خبر داد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو