گروه : سیاسی /

شناسه: 9768

25 بهمن 1400 11:31

دیدگاه: 1

ارسال توسط:

دستگاه نظارتی مانع از تکمیل زنجیره ضد امنیتی شود بازخوانی ارتباط برخی عناصر داخلی با ارگان‌های جاسوسی در دروغ‌ پراکنی‌های رسانه‌ای
به نظر می رسد عدم برخورد با طراحی های عملیات روانی برخی جریانات همسو با ارگان های جاسوسی خارجی عملا یک شبکه اپوزیسیونی داخلی همنوا با رسانه های وابسته به سرویس های جاسوسی را به وجود آورده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه به نقل راه دانا؛ یک فایل صوتی قدیمی که قبلا هم منتشر شده و در اینترنت موجود است، از مکالمه فرمانده سابق سپاه درباره یک پرونده قضایی که خود سپاه کشف و پیگیر برخورد با آن بوده و محتوای فایل هم صداقت و جدیت در مبارزه با فساد را نشان می دهد، برای چندمین بار توسط رسانه وابسته به سرویس های جاسوسی خارجی منتشر میشود تا زمینه برای انتقام از اصلی ترین مجموعه شناسایی و کشف مفاسد اقتصادی و امنیتی کشور یعنی سپاه فراهم شود.

برخی عناصر ضد امنیتی داخلی که عامدانه در پی تضعیف امنیت ملی و اقتدار منطقه ای ایران هستند، با وارونه نمایی محتوای فایل صوتی و بدون اشاره به آنچه که گفته شده، در یک اقدام هماهنگ، حلقه دوم فضاسازی ضدانقلاب علیه کشور را در تکمیل زنجیره عملیات روانی دشمن با انتشار دروغ تکمیل می کنند!

عناصری که در ماجرای ارسال یک فایل صوتی از جواد ظریف به شبکه های سعودی نیز دقیقا همین نقش را بازی کرده ولی هیچ برخوردی با عاملان آن نشد! موضوعی که حسام الدین آشنا، مشاور حسن روحانی در آن مشکوک دانسته شد و حتی در آن روزها باعث برکناری وی و مظلوم نمایی های نخ نمایی مثل توییت آیات قرآن و انتشار تصاویر مستاصل از خودش از پناه بردن به اماکن متبرکه و... شد.

به نظر می رسد، عدم برخورد با چنین همکاری ها و طراحی های عملیات روانی افرادی مانند آشنا، عبدی، تاج زاده، ابطحی و... که بر مبنای دروغ و قلب واقعیت ها انجام میشود عملا یک شبکه اپوزیسیونی داخلی کاملا همسو با رسانه های وابسته به سرویس های جاسوسی را به وجود آورده است.

همچنین عدم رسیدگی قضایی، حقوقی و امنیتی در اثبات جرم این عناصر در همکاری با خارج از کشور، عملا موجب اعتبار بخشی به این دروغ پراکنی ها شده است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
complex
19 مهر 1400

باتشكر از پوشش خبري شما. فورنوگرافی نه اصلاح شود به پورنوگرافي.

آرشیو