شناسه: 9772

27 بهمن 1400 19:34

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

خبرنگاران متخصص/یکی از اهداف مهم فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۴۰۱
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت :برنامه ما در سال 1400تربیت خبرنگاران تخصصی در حوزه‌های فرهنگ، هنر، اقتصاد، کشاورزی  با برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه  محمد رعیت ظهر امروز در نشست خبری نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با خبرنگاران شرق استان گلستان در سالن ارشاد گنبدکاووس گقت : یکی از اهداف مهم ما در سال 1400برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه برای تربیت خبرنگاران متخصص در حوزه‌های مختلف است، 

وی بیان کرد :این دوره ها شامل  فرهنگ، هنر، کشاورزی، صنعت، معماری و غیره است تا خبرنگاران در کنار هم در حوزه‌های مختلف بتوانند قلم‌زده و به نتایج مطلوبی در زمینه رشد و ارتقاء استان رسیده و بتوانیم از نمایندگان و مدیران به صورت تخصصی مطالبه‌گری داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود : برای برگزاری دوره‌های تخصصی تلاش داریم تا اساتید مختصص و مجرب در این حوزه‌ها در سطح کشوری دعوت کنیم و انتظار داریم خبرنگاران ضمن شناسایی توانمندی خود در هر یک از این حوزه‌ها با ثبت‌نام در این دوره‌ها استقبال خوبی داشته باشند.

وی ادامه داد: زمانی که خبرنگار دوره تخصصی را گذرانده و در حوزه تخصصی مرتبط با دوره آموزشی آثاری تولید کند ضمن حمایت از آنها آگهی مجزا به این خبرنگار تعلق می‌گیرد.

وی بیان کرد: در راستای حفظ هویت و حرمت جامعه رسانه کارت خبرنگاران صادر می شود تا خبرنگار واقعی از خبرنگارنماها  مشخص شده و اگر فردی یا مدیر مسوولی حقوق خبرنگاران را تضیع کند از حدود و حقوق آنها دفاع خواهیم کرد.
 

رعیت خاطرنشان کرد: تقویت و تشکیل تشکل‌های مردمی و صنفی از دیگر برنامه‌های ما بوده و قرار است با تقویت و تشکیل این تشکل‌ها برنامه‌ها و فعالیت‌هایی مانند برگزاری جشنواره رسانه، مطبوعات، توزیع آگهی‌ها و غیره را به این تشکل‌ها بسپاریم زیرا معتقدیم وقتی کار را به خود شما خبرنگاران که تجربه کافی دارید بسپاریم قطعا نتیجه کار مطلوب و خوب خواهد بود.

وی اظهار کرد: در گام دوم انقلاب همه ما باید اول خودسازی کرده و سپس حوزه مسوولیت خود و قانون آن را شناخته و مطالعه کنیم تا بتوانیم جامعه و تمدن را بسازیم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو