شناسه: 9785

18 اسفند 1400 22:09

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مسئول بسیج دانشجویی استان خبر داد: اعزام 800 دانشجوی گلستانی به اردوهای راهیان‌نور آغاز شد
آیین بدرقه و اعزام اولین کاروان اردوهای راهیان نور استان گلستان با حضور جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه  آیین بدرقه اولین گروه اردوهای راهیان نور دانشگاه های استان گلستان با حضور جمعی از روسای دانشگاه های استان، مسئولین استانی در دانشگاه فرهنگیان استان برگزار شد.

جواد فرامرزی مسئول بسیج دانشجویی استان در حاشیه این آیین اظهار کرد: اردوی راهیان نور فرهنگ ایثار و شهادت را در دانشگاه نهادینه می‌کند و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص اردوی راهیان نور در واقع اردوی راهیان نور تجدید بیعت با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و مقام والای شهادت و ایثارگری است که با حضور در این مناطق یاد و خاطره شهدا زنده خواهد ماند.

مسئول بسیج دانشجویی استان بیان کرد: اردوی راهیان نور بعداز دو سال وقفه به علت شیوع کرونا از امروز 17 اسفند در گلستان آغاز شده و پایان این دوره تا 27اسفندماه ادامه خواهد داشت. در این دوره 800 نفر از دانشجویان علاقمند به سوی این مناطق اعزام می شوند که امشب مراسم افتتاح را با 6 اتوبوس آغاز نمودیم.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به شرایط بیماری کرونا این اردو حتما از بسته های بهداشتی که تدارک دیده شده استفاده خواهد شد و مسئولین و دانشجویان نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی حساس خواهند بود.

مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان افزود: در این اردو دانشجویان از یادمان‌های شلمچه، طلایه، هویزه، دهلاویه، فکه، کانال کمیل و فتح المبین بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو