شناسه: 9807

05 اردیبهشت 1401 16:37

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

سرپرست هلال‌احمر گلستان : امدادرسانی به ۱۶۲ حادثه طی فروردین ماه ۱۴۰۱ توسط هلال احمر گلستان
در فروردین ماه، ۵۱۶ امداد و نجاتگر به خدمات حضوری و خدمات مناسبتی در استان امدادرسانی کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه قاسم غریب آبادی سرپرست هلال‌احمر گلستان گفت:در فروردین ماه، ۵۱۶ امداد و نجاتگر به ۱۶۲ مورد حادثه شامل ۱۱۸ حادثه جاده ای، ۲ مورد ریزش آوار، ۸ مورد کوهستان، ۱۷ مورد شهری، یک‌مورد حادثه ریلی، یک مورد  هوایی، ۶ مورد برف و کولاک، ۸ مورد خدمات حضوری و یک مورد خدمات مناسبتی امدادرسانی کرده اند.

وی افزود :در حوادث فروردین ۱۴۰۱، از ۵۲۴ حادثه دیده ۳۶۶ نفر مصدوم که با ۶۵ مورد امدادرسانی، ۹ مصدوم خدمات درمان سرپایی دریافت و ۱۴۰ نفر از مصدومان توسط هلال احمر استان به مراکز درمانی انتقال داده شده اند. از تعداد کل حوادث ۱۰۴‌ مورد آن در ایام طرح امدادونجات نوروزی بوده است.

سرپرست هلال‌احمر گلستان : در این عملیات ها ۲۰۵ بار از خودروهای جمعیت اعم از آمبولانس، خودروی نجات و خودروی کمکدار سبک استفاده شده است.

غریب آبادی بیان کرد : در این مدت شهرستان های مینودشت با ۳۳ حادثه، گرگان با ۳۲ حادثه و علی آباد کتول با ۱۸ حادثه بیشترین حوادث را پوشش داده اند. پایگاه امدادونجات سه راهی گالیکش با ۲۷ مورد، زرین گل با ۱۴ مورد و زیارت با ۱۳ مورد بیشترین ماموریت امدادی را در سطح استان انجام داده اند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو