شناسه: 9813

09 اردیبهشت 1401 15:05

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

 انعکاس فریاد مرگ بر اسرائیل و آزادی قدس در گنبدکاووس
 مردم مومن و روزه‌دار از اقوام مختلف و پیروان ۲ مذهب بزرگ اسلامی (شیعه و اهل سنت) شهرستان گنبدکاووس همراه و همگام با سایر مناطق کشور باحضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، مرگ بر اسرائیل و ندای آزادی قدس شریف را فریاد زدند. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه  اقشار و اقوام مختلف مردم شهرستان‌ گنبدکاووس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در پاسخ به ندای ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی، با حضور گسترده و حماسی خود در راهپیمایی جهانی روز قدس و سردادن شعارهای "الله و اکبر، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا"، با آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین تجدید عهد کردند.

 مردم این خطه از ایران اسلامی از کوچک و بزرگ، زن و مرد، پیر و جوان که برخی هایشان با لباس‌های محلی در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند علاوه بر نمایش دلبستگی خود به قبله اول مسلمانان جهان، با سردادن فریاد "یا ایها المسلمون، اتحدو اتحدو" خواستار اتحاد بیشتر امت اسلامی برای آزادی قدس شریف و سرزمین مقدس فلسطین از چنگال رژیم غاصب و جعلی اسرائیل جنایتکار شدند.

 امروز مردم شهر "گنبدکاووس، اینچه‌برون، کُرندو داشلی برون باحضور پرشور خود در مسیرهای تعیین شده، روز جهانی قدس را گرامی داشتند.

 در گنبدکاووس به‌عنوان بزرگترین شهر این منطقه، مردم روزه دار در حالی که روحانیون شیعه و سنی و مسوولان شهرستان در پیشاپیش آنان حرکت می‌کردند، راهپیمایی روز قدس را از مقابل مسجد قائمیه تا مصلی امام جعفر صادق (ع) برگزار کردند.

روز جهانی قدس یوم الله ست یوم الله، بنیانگذار این روز روح الله ست روح الله/ فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است/ حزب الله پیروز است، صهیونیست نابود است/ و مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا از جمله شعارهایی بود که مردم گنبدکاووس در حمایت از قدس و مردم مظلوم فلسطین سردادند.

 همچنین در پایان راهپیمایی روز قدس که با آتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا و قرائت قطعنامه همراه بود، سخنران با تشریح نحوه شکل گیری رژیم غاصب اسرائیل به اهداف پلید این رژیم جعلی و حامیان آن در منطقه خاورمیانه و کشورهای اسلامی آن پرداختند و ضمن محکوم کردن جنایات این رژیم آدمکش، فلسفه نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام "روز قدس" از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و اهمیت این نامگذاری در آگاهی بخشی به امت اسلام و خنثی کردن توطئه استکبار جهانی را تبیین کردند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو