شناسه: 9831

02 خرداد 1401 22:28

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

میز خدمت در روستای حاجی قوشان/در طرح و حل مسائل باید به واقعیتها توجه داشت
 با استقرار میز خدمت در روستای حاجی قوشان مسئولان به مسائل مردم ۵ روستای شهرستان گنبدکاووس به صورت متمرکز رسیدگی کردند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه  معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اهداف سفرهای رییس جمهوری در حل مشکلات مردم افزود: در راستای اهداف جهادی و انقلابی دولت میز خدمت در روستاها برای حل مسائل مردم استقرار می یابد .

مهدی دهرویه با بیان اینکه ما خادمان شما امیدواریم بتوانیم در حد توان مسائل را حل کنیم افزود: در طرح و حل مسائل باید به واقعیتها توجه داشت و مطالبه گری درست را بیاموزیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:با پیگیری مدیریت دولت جدید برای مدیریت موضوعات آب برای سال دیگر برنامه داریم.

وی با اشاره به پیگیری مطالبه مردمی در تخصیص عادلانه آب سد گلستان به تمام بهره‌برداران و لزوم بهرمندی متوازن از آب سد گلستان گفت: باید در این خصوص برنامه داشته باشیم و همدیگر را درک کنیم و اگر مسئولان تاکید می‌کنند که نباید کشت شالی داشته باشید باید به آن پایبند باشیم زیرا در۱۵ سال خشکسالی با بحران کمبود آب مواجهیم و باید از هر گونه هدرفت آب جلوگیری کرد.

وی همچنین با اشاره به معضل سیم دزدی خواستار همراهی مردم در اطلاع رسانی موارد سیم دزدیها شد.

وی با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی و هدفمندی یارانه ها به اذعان بزرگان کار بزرگی بود که ۳۰ سال پیش باید انجام می‌شد گفت: بهره‌مندان واقعی طرح مردمی سازی یارانه ها مردم هستند پیش از این قریب به سه چهارم ارز ترجیهی به جیب قاچاقچیان سودجویان احتکار کنندگان و وارد کنندگان اجناس خارجی می‌رفت.

وی با اشاره به مشکلات جهانی بحران اوکراین و گرانی جهانی کالاها افزود:از شما تقاضا داریم بیدار و هوشیار باشید و ذهن شما به توطئه دشمن حساس باشد در شبکه های بیگانه و فضای مجازی ذهن مردم را تحریک می‌کنند و القا می‌کنند که این کار اشتباه است وی هدف دولتمردان از حذف ارز ترجیهی را بهره‌مندی تمام مردم از مواهب مردمی سازی یارانه ها عنوان کرد و گفت: افق و آینده کشور بسیار روشن است و با همیاری همه شما مردم این مرحله گذر را می‌گذرانیم و وعده ای که دلسوزان نظام داده اند تحقق خواهد یافت.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو