شناسه: 9837

11 خرداد 1401 10:29

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

کلاله رتبه اول تولید گندم گلستان / پیش‌بینی تولید ۱۷۰ هزار تن گندم از مزارع کلاله
فرماندار کلاله گفت: ۵۴ هزار هکتار از مزارع کلاله زیر کشت گندم است که امسال پیش‌بینی تولید ۱۷۰ هزار تن گندم از مزارع کلاله شده است و این میزان تولید، کلاله را در رتبه اول استان قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه   به نقل از فرمانداری کلاله، فرهاد شیبک در نشست با دهیاران شهرستان اظهار کرد: ۶۵ درصد جمعیت کلاله روستایی هستند و بخش اعظمی از گردشگری و توسعه اقتصادی شهرستان در روستاها اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: دهیاران به عنوان بازوان دستگاه‌های اجرایی و نماینده دولت در روستاها، باید زمینه توسعه و رونق تولید روستا را فراهم آورند و باعث ایجاد اشتغال و افزایش تولید در روستاها شوند.

فرماندار کلاله با بیان اینکه شهرستان کلاله قطب تولید گندم در استان است، خاطرنشان کرد: ۵۴ هزار هکتار از مزارع کلاله زیر کشت گندم است که امسال پیش‌بینی تولید ۱۷۰ هزار تن گندم از مزارع کلاله شده است و این میزان تولید، کلاله را در رتبه اول استان قرار داده است.

شیبک ضمن تشریح طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، گفت:دولت در جهت کمک به معیشت مردم و حمایت از تولید و جلوگیری از قاچاق، دست به اجرای این طرح زده است.

دهیار توانمند موجب جلب اعتماد و مشارکت مردم در رفع مشکلات روستا خواهد شد و دهیاری موفق است که این مهم را در اجرای سیاست‌های دولت مدنظر قرار دهد.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو