شناسه: 9844

14 خرداد 1401 17:51

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

۱۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان گنبدی توزیع شد
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس گفت: با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس، مرکز افق امامزاده یحیی بن زید (ع)، هیات شاخص مستقر فاطمیون و خیرین شهرستان تعداد یک‌هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان گنبدی توزیع شد.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه  ، صالح محبی در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی در صحن امامزاده یحیی بن زید (ع) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تقویت جایگاه امامزادگان،  تعداد یک‌هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی در جوار این امامزاده همام تهیه و بسته‌بندی شده که امروز بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده و بیشتر در مناطق محروم و حاشیه شهرها هستند، توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: این بسته‌ها به مناسبت دهه کرامت و سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد تهیه و  شامل رب گوجه فرنگی،‌ ماکارونی، برنج، روغن، مایع ظرفشویی، مایع لباسشویی و دیگر‌ مایحتاج اساسی خانواده‌ها است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: ارزش هر بسته حدود‌ ۴۰۰ هزار‌ تومان بوده و در مجموع برای تهیه این بسته‌های معیشتی بالغ بر ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

امام جمعه گنبدکاووس در این مراسم گفت: در شرایط کنونی دشمن قصد دارد تا از طریق معیشت مردم به کشور ضربه بزند و در همین راستا سعی دارد تا فشارهای اقتصادی و معیشتی زیادی وارد کند.

حجت‌الاسلام محمود ترابی اظهار کرد: در چنین شرایطی توزیع بسته‌های معیشتی علاوه بر انجام کار خیر و عمل به منویات مقام معظم رهبری، به نوعی جهاد در مقابل دشمن است.

وی تصریح کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به استان مقدس امامزادگان و تبدیل آنها به قطب‌های فرهنگی، توزیع این بسته‌ها از حرم مطهر یحیی بن زید (ع) سبب ترویج و تقویت این امامزاده به عنوان قطب فرهنگی خواهد بود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو