گروه : اشخاص / اخبار / گرگان /

شناسه: 9845

15 خرداد 1401 13:15

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده سپاه نینوا گلستان: امام خمینی موفق ترین رهبر جهان در عصر اسلام بود
گرگان- فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: امام خمینی(ره) موفق ترین رهبر جهان در عصر اسلام بود و حتی مخالفان امام به این واقعیت اعتراف کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه ، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان، سردار علی ملک شاهکویی در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در شهر انبارالوم اظهار کرد: امام راحل باعث شد جهان را از خواب بیدار کند و امامی که در طول عمر خدمت خود به اسلام از هیچکس غیر از خدا نترسید وقتی که در سال ۱۳۴۲ در قم بعد از طرح کثیف کاپیتولاسیون وقتی که امام راحل این موضع‌گیری تاریخی را انجام داد ساواک دستور گرفت امام را دستگیر کنند.

وی بیان کرد: طراحی استکبار این بود که جهان یک دهکده‌ای هست یا باید وابسته به غرب باشد یا به شرق و گزینه سومی وجود ندارد و امام راحل آمد این معادلات را به هم زد و اسلام را به جهانیان معرفی کرد..

شاهکویی نژاد بیان کرد: موفق ترین رهبر جهان در عصر اسلام امام راحل بود و حتی مخالفین اعتراف دارند و در تمام زمینه‌ها امام بی نظیر بود و دشمنان را شکست داد و امام تسلیم جهان نشد.

وی تصریح کرد: امام اعتقاد عجیبی به مردم داشت و همیشه با مردم بود و تصمیمات بزرگی می‌گرفت و برای اسلام و دین با احدی تعارف نمی‌کرد و باعث بر افراشته شدن پرچم اسلام در سرتاسر جهان شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: امام عزیز ما یک در گرانبها و یک ذخیره الهی در بین ملت‌ها و مردم ایران بود و مردم و این ملت بزرگ وفادارانه پای امامشان ایستادند و امام شان را تنها نگذاشتند جانشان را دادند و از همه چیزشان گذشتند تا امام تنها نماند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو