شناسه: 9871

30 خرداد 1401 17:32

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

 دستور رییس دادگستری گلستان/پیگیری و حل هرچه زود تر مشکلات مسکن مهر کاج گنبدکاووس
رییس کل دادگستری گلستان با گلایه از کم توجهی متولیان پروژه‌های مسکن مهر پروژه کاج شهر گنبدکاووس و فراهم نشدن زیرساخت‌های مورد نیاز در بخش‌های مختلف، برلزوم پیگیری‌ و رفع مشکلات این سایت مسکونی تاکید کرد. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه  حیدر آسیابی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از سایت مسکن مهر کاج گنبدکاووس اظهارداشت: ساکنان این پروژه مسکونی بارها از طریق سامانه ارتباط مردمی (پیامک) دادگستری گلستان از وضعیت نامطلوب و برخی مشکلات آن گلایه داشتند که تصمیم گرفته شد با حضور میدانی و از نزدیک، پیگیری و بررسی مشکلات در دستورکار قرار گیرد.

 وی گفت: برای سه هزار جمعیت ساکن سایت مسکن مهر کاج گنبدکاووس امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی و حتی مسجد پیش بینی نشده که دادگستری و دادستانی پیگیری لازم را در این خصوص انجام خواهد داد.

 آسیابی افزود: نبود امکانات رفاهی و عمومی آسیب‌هایی را متوجه اهالی مسکن مهر کاج گنبدکاووس می‌کند که تلاش داریم با همکاری مسوولان شهری و دادستانی این آسیب‌ها به حداقل برسد.

 همچنین در این بازدید "سیدعلی اصغر موسوی" شهردار گنبدکاووس و "پرویز ناصری" رییس شورای اسلامی این شهر خواستار واگذاری سایت مسکن مهر کاج از سوی مسکن و شهرسازی گلستان به این شهرداری برای انجام اقدامات عمرانی و رفع مسائل و مشکلات آن تاکید کردند. 

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو