شناسه: 9875

31 خرداد 1401 19:38

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق گلستان: بار برق مصرفی در گلستان ۳ برابر افزایش یافت
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: بار مصرفی برق در گلستان سه برابر افزایش یافته است که بیشتر مصرف مربوط به مشترکان خانگی و سیستم های گرمایشی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه سید احمد موسوی اظهار گفت : در روزهای عادی سال چیزی در حدود ۳۵۰ مگاوات مصرف برق را تجربه کردیم اما در سال جاری شاهد این هستیم که در برخی روزها مصرف برق از هزار و ۱۰۰ مگاوات گذشته است.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق گلستان با اشاره به اینکه بیشتر مصرف مربوط به بخش مشترکان خانگی و سیستم‌های سرمایشی است، خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما این است مشترکان با رعایت نکات مصرف و قرار دادن درجه رفاه برای سیستم‌های سرمایشی کمک کنند تا بتوانیم صرفه جویی بیشتری در این حوزه داشته باشیم.

موسوی با بیان اینکه برای اینکه بتوانیم کاهش مصرف برق را داشته باشیم طرح کاهش ساعت کار در گلستان اجرایی شده است، یادآور شد: ساعت کار ادارات از ساعت هفت تا یک و نیم تقلیل پیدا کرد و تمامی ادارات موظف هستند در ساعات اداری ۳۰ درصد و خارج از ساعات اداری ۶۰ درصد مدیریت مصرف داشته باشند.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح موفق شدیم روزانه ۹ تا ۱۲ مگاوات صرفه جویی مصرف را داشته باشیم.

سرپرست شرکت توزیع برق گلستان در خاتمه با بیان اینکه با اداراتی که مدیریت مصرف نداشته باشند برخورد خواهد شد، خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح برخی از اداراتی که مدیریت مصرف را رعایت نکردند تذکر و برخی از ادارت نیز منجر به قطعی برق شده است.

نویسنده :

نظرات
آرشیو