شناسه: 9885

10 تیر 1401 14:13

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان: «رویداد دختران حاج قاسم» در گلستان برگزار می شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از برگزاری رویداد «دختران حاج قاسم» در روزهای ۱۵ تا ۱۷ تیرماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: رهبر کبیر انقلاب، بانوان را رهبران نهضت اسلامی می‌دانست زیرا معتقد بود بانوان، نقش تعیین کننده‌ای در لحظات حساس تاریخی داشته‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: دشمنان نظام به نقش مهم زنان در پیشبرد اهداف انقلاب پی برده‌اند به همین دلیل تلاش می‌کنند آنها را از نقش اثر گذار و تاریخی خود دور کنند.

وی اضافه کرد: سازمان تبلیغات اسلامی و مدارس صدرای ولایت تصمیم گرفته‌اند با هدف تقویت استعدادهای اجتماعی دختران ایران اسلامی و تربیت کنشگران اجتماعی که اهل دغدغه، مسئولیت پذیری، تکلیف گرایی و توجه به نیازهای اجتماعی جامعه و پیگیر حل مشکلات باشند، رویداد دختران حاج قاسم را در استان اجرا کنند.

گرزین تصریح کرد: رویداد دختران حاج قاسم با الهام از شخصیت بزرگ حاج قاسم سلیمانی که یکی از کنشگر تر ین و اثرگذارترین شخصیت‌ها در جامعه اسلامی است گرفته شده تا دختران ما با الگوگیری از این شخصیت بزرگ پا به عرصه خدمات اجتماعی بگذارند و به حل مسائل و مشکلات کوچک و بزرگ جامعه بپردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: رویداد دختران حاج قاسم در تاریخ ۱۵ تا ۱۷ تیرماه جاری و با هدف تبدیل کردن دختران جامعه به کنشگران اجتماعی در شهرستان گرگان برگزار می‌شود

 

انتهای پیام/

 

نویسنده :

نظرات
آرشیو