شناسه: 9887

13 تیر 1401 23:30

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

برگزاری جشنواره ازدواج بین اقوام استان گلستان/ اهدای ۵۰ سری جهیزیه توسط خیرین گلستانی
مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با تشریح برنامه‌های هفته ازدواج در این استان از برگزاری جشنواره ازدواج اقوام ایران زمین در گلستان نگارستان ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان، قاسمعلی برزمینی اظهار کرد: استان گلستان دو دوره میزبان جشنواره ازدواج اقوام ایران زمین بوده است و با توجه به اینکه این استان «گنجینه اقوام و نگارستان ایران» گوناگون لقب گرفت این دوره قصد داریم این جشنواره را در بین اقوام گلستانی برگزار کنیم.

وی  از اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در هفته ازدواج (دهم لغایت شانزدهم تیر ماه) خبر داد و تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن هفته ازدواج و به همین مناسبت شاهد اجرای برنامه‌های ویژه‌ای با هدف ترویج ازدواج آسان دربین جوانان خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: ستادهای ساماندهی امور جوانان استان و شهرستان‌ها، ستاد جشنواره ازدواج اقوام گلستان زمین در این اداره کل برای برنامه‌ریزی و هماهنگی بهتر امور تشکیل شد.

برزمینی از برگزاری جشنواره ازدواج آسان اقوام روستایی استان، اهدای بیش از ۵۰ سری جهیزیه توسط مجمع خیرین ازدواج استان گلستان، برگزاری «جشن وصال» با تقدیر از فعالان حوزه ازدواج و زوج‌های جوان و برای ارائه خدمات رایگان مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده و خدمات رایگان سینماهای استان ویژه زوج‌های ۱۸ تا ۳۵ سال از مهمترین برنامه‌های هفته ازدواج در این استان خبر داد.

وی برگزاری کارگاه‌های رایگان پیش از ازدواج، برگزاری «جشن‌های مردمی» توسط سمن‌ها با عنوان آسان و آسمانی، تولید «نماهنگ پیوند» با موضوع ازدواج حضرت زهرا سلام الله علیها و امیرالمومنین علی علیه السلام، برگزاری کارگاه آموزش خانواده ویژه زوج‌های جوان را می‌توان شاخص‌ترین این برنامه‌ها در این هفته برشمرد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو