گروه : یادداشت /

شناسه: 9906

22 مرداد 1401 14:54

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

واکنش تحلیل‌گر سیاسی گلستان به سخنان میرحسین موسوی؛ کی شود دریا ز پوز سگ نجس
حسین کریمی‌اول در یادداشتی نوشت: ایا وقت آن نرسیده دستگاه قضائی در یک اقدام انقلابی محاکمه میرحسین موسوی را آغاز کند تا عبرتی برای همه فتنه‌گران و منافقان شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه میرحسین موسوی فتنه‌گر با وقاحت تمام به شهدای مدافع حرم و خصوصاً سردار پرافتخار سپاه اسلام شهید همدانی حبیب توهین کرده است.

البته اهانت به ساحت شهدا در طول تاریخ توسط منافقین و دشمنان مسبوق به سابقه است شهیدان جان خویش را با خدا معامله کردند جاودانه تاریخ خواهد بود و پوزه سگی همچون فتنه گران ۸۸ نمی‌تواند این دریای مالامال عزت و شرف از خودگذشتگی و شهادت را نجس کند.

سردار دلها حاج قاسم عزیز، سردار همدانی، حبیب سپاه و همه شهدای مدافع حرم برای عزت و اقتدار نظام اسلامی و دفاع از حرم اهل البیت(ع) جانشان را فدا کردند تا یزیدیان زمان هم اعم از آمریکا، اسرائیل، داعش بر ممالک اسلامی مسلط نشوند و نوامیس مسلمین را به اسارت و تاراج نبرند.

جای بسی غم و اندو است که فردی که مجری دستورات آمریکا و اسرائیل در فتنه ۸۸ بوده  امروز از رافت نظام اسلامی سوء استفاده کند و به فرهنگ جهاد و شهادت توهین کند.


البته بیانیه  وی در این مقطع زمانی بر اساس سناریوهای طراحی شده در اتاق‌های فکر دشمنان خارجی و سازمان‌های جاسوسی سیا و موساد و دشمنان داخلی اعم از ساکتین فتنه، حامیان فتنه و منافقین، اصلاح طلبان و ضد انقلاب برای رادیکال کردن اوضاع داخلی است که باید با تحلیل دقیق مورد بررسی و واکاوی همه جانبه قرار گیرد در مقطع کنونی با مورد توجه قرار گیرد این است که ساکتین فتنه و اصلاح طلبان که مدعی هستند که خط قرمز ما اصل نظام اسلامی و خون پاک شهدا است باید نسبت به توهین آشکار میرحسین واکنش نشان دهند و صف خود را از این فتنه گر جدا سازند.

 نکته دیگر که باید بدان اشاره شود خطر نفوذی هاست، جبهه حق همواره از نفوذی ها در تاریخ ضربه خورده است.

 میرحسین موسوی یک نفوذی فراماسونی که اگر در دهه شصت افشاگری شهید دیالمه در مورد میرحسین جدی گرفته می شد و همچنین اسناد شهید آیت که ثابت میکرد که میرحسین موسوی عضوی از  فراماسونری قسطنطنیه  است به مجلس شورای اسلامی می‌رسید که البته این اسناد هرگز به مجلس نرسید و شهید آیت با شلیک ۶۰ گلوله  قبل از رسیدن به مجلس به شهادت رسید و اسناد نیز به سرقت رفت و دیگر این اسناد پیدا نشد.

 اگر در آن زمان به مسئله نفوذی ها توجه می‌شد میرحسین موسوی نفوذی در مسندهای نظام اسلامی قرار نمی گرفت که در روزهای پایانی جنگ که رزمندگان نیاز به پشتیبانی جبهه ها از طرف دولت جمهوری اسلامی داشتن ، به عنوان نخست وزیر بدون اطلاع قبلی امام(ره)  استعفا دهد و خیانت بزرگی را در شرایط جنگی به کشور مرتکب شود تا اینکه امام(ره) با پذیرش قطعنامه ۵۹۸ جام زهر را بنوشد .

نقطه آخر این فتنه گر و همفکرانشان در قالب اصلاح‌طلبان و جنبش سبز در فتنه ۸۸ به عاشورای حسینی توهین کردند و دشمنان را برای نابودی انقلاب اسلامی امیدوار کرد به نیابت اسرائیل در مقابل نظام اسلامی ایستادند و سرمایه های اسرائیل شدند.

 از همه مهمتر در مقابل ولایت و رهبری امام خامنه‌ای عزیز ایستادند آیا کسانی که این همه خیانت کرده‌اند باید هنوز یاوسرایی کنند و به مقدس ترین واژه عالم خلقت یعنی شهادت توهین کنند آیا وقت آن نرسیده که این فتنه گر یاغی و فراماسون به سزای اعمال ننگین خود برسند و قوه قضاییه در یک دادگاه انقلابی محاکمه وی را آغاز کند تا درس عبرتی برای همه فتنه‌گران و منافقان شود و مرهمی بر دل خانواده شهدای فتنه ۸۸ که زنده زنده در آتش سوختن و به شهادت رسیدن باشند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو