شناسه: 9915

04 مهر 1401 14:16

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس: راهپیمایی نمازگزاران گنبدی در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه
امام جمعه شهرستان گنبدکاووس در شرق استان گلستان با اشاره به سخنان رییس جمهور در سفر به آمریکا و در سازمان ملل تصریح کرد: موضع شفاف و روشن آیت‌الله رییسی در این سفر، صدای انقلاب و مردم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه حجت‌الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مردم گنبدکاووس گفت: رفتار اسلامی، ساده‌زیستی و شجاعت رییس جمهور در بیان مواضع جمهوری اسلامی یادآور سخنان رهبر معظم انقلاب در سفر به آمریکا و سخنرانی در سازمان ملل در زمان ریاست جمهوری معظم‌له بود.

وی با اشاره به سخنان رییس جمهور در بحث توافق هسته‌ای و انتقام از قاتلان سردار حاج قاسم سلیمانی افزود: درخواست تضمین روشن از سوی آمریکا و بستن پرونده‌های پادمانی ایران برای انجام توافق هسته‌ای و نیز محاکمه عادلانه قاتلان سردار سلیمانی یک پیروزی بزرگ برای انقلاب و ملت ایران بود.

حجت الاسلام ترابی با تجلیل از سخنان رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل و نمایش عکس سردار سلیمانی نیز گفت: این فرمانده بزرگ سپاه السلام، نماد بزرگی؛ اخلاص، اخلاق و دینداری ملت ایران بود.

خطیب جمعه گنبدکاووس همچنین با اشاره به برپایی اغتشاشات در برخی شهرهای کشور طی چند روز اخیر بیان داشت که نقشه و برنامه‌ریزی این اغتشاشات توسط دشمنان انقلاب و سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی آنها برای سه هدف یعنی «کمرنگ جلوه دادن اجتماع بزرگ اربعین حسینی، عضویت ایران در پیمان شانگ‌های و سفر رییس جمهور به آمریکا و سازمان ملل» با استفاده از برخی غرب‌گراها، فریب خوردگان و سلبریتی‌های کم‌عقل و خودفروخته است.

وی با بیان اینکه هدف غایی برنامه‌ریزی برای برپایی اغتشاشات و فتنه‌ها توسط دشمن آسیب زدن به انقلاب اسلامی و امنیت موجود در آن است، افزود: حضور در صحنه مردم همیشه معجزه می‌کند و امروز هم اقشار مختلف مردم با برپایی راهپیمایی در محکوم کردن اغتشاشات و حمایت از انقلاب و رهبری، گوشه‌ای از عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته و نقشه‌های دشمنان را نیز باطل خواهند کرد.

حجت الاسلام ترابی همچنین با تبریک هفته دفاع مقدس (۳۱ شهریور تا ۶ مهر) گفت: دفاع مقدس متعلق به هیچ گروه یا حزب سیاسی نیست بلکه متعلق به ملت انقلابی ایران است که با مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی، عزت و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

وی به بازگشایی مدارس هم اشاره کرد و افزود: مهرماه فصل حیات نظام تعلیم و تربیت است و همه باید شرایط را برای تحصیل دانش آموزان بویژه فرزندان خانواده‌های نیازمند با کمک به تامین اقلام و نوشت افزار مورد نیاز آنها فراهم نماییم.

 در پایان نمازجمعه این هفته نمازگزاران با برپایی راهپیمایی خودجوش با سردادن شعارهای انقلابی ضمن محکوم کردن حوادث و اغتشاشات اخیر در برخی شهرهای کشور، آمادگی خود را برای دفاع از انقلاب و رهبری اعلام کردند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو