شناسه: 9918

06 مهر 1401 12:12

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده سپاه نینوا گلستان: سرشاخه‌های آشوبگران و منافقان توسط سربازان گمنام شناسایی شدند/ هسته‌های اولیه فتنه گلستان در نطفه خفه شد
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت:سرشاخه‌های اصلی آشوبگران و منافقان در فتنه اخیر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی شدند و ضربه خوردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه  به تقل از گلستان ما؛ سردار علی ملک‌ شاهکوهی صبح امروز در  همایش اسطوره‌های مقاومت و تقدیر و تجلیل از جانبازان ۷۰ درصد گلستانی اظهار کرد: در شرایطی ویژه و حساسی برای نظام و انقلاب قرار داریم و دشمن تغییر تاکتیک داده و فتنه گری را در پیش گرفته است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: ما در هشت سال دفاع مقدس جنگ جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران را شاهد بودیم و پس از آن شاهد حضور آمریکا در منطقه هستیم که باعث سقوط صدام شد و پس از آن ناتوی جهانی به بهانه ۱۱ سپتامبر به افغانستان حمله کردند و هزاران نفر را بی خانمان و به خاک و خون کشیدند.

ملک شاهکوهی یادآور شد: با وجود همه این دشمنی‌ها جمهوری اسلامی هر ساله مقتدرتر و توانمندتر از گذشته است و چند وقتی است شگرد دشمن تغییر کرده و دیگر جنگ در پیرامون کشور ما رقم نمی‌خورد.

وی افزود: امروز پس از جنگ‌های جهانی علیه کشورهای اسلامی شاهد فتنه جهانی هستیم و یکی از این فتنه‌ها مربوط به بحث فوت خانم مهسا امینی بود.

این مقام مسئول بیان کرد: در حالی که کشور در حال بازگشایی مدارس بود با این ماجرا رو به رو شد و دشمن با دستپاچگی طرح و برنامه‌های خود را اجرا کرد ولی در استانی مثل گلستان هسته‌های اولیه فتنه در نطفه خفه شد و با تفکر بسیجی برادران ما در نیروی انتظامی اجازه ارز اندام به آشوبگران را ندادند.

ملک‌شاهکوهی به نقش پیشکسوتان و بسیجیان در برخورد با آشوب اشاره کرد و ابراز داشت: سرشاخه‌های اصلی آشوبگران و منافقان در فتنه اخیر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی شدند و ضربه خوردند.

وی گفت: این توطئه جدید دشمنان بود و دشمن برنامه ریزی جدیدی آماده می‌کرد و در کنار آن، ۲۶۰ برنامه فارسی زبان برنامه خود را قطع کردند و می‌گفتند جمهوری اسلامی تمام شد؛ ولی آنها جمهوری اسلامی را نشناختند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون مسلمان در سطح جهان داریم و این اتفاقات به شاکله استکبارستیزی آنها تاثیر می‌گذاشت و این آسیب تنها برای ما نبود و هر کسی که دنبال آزادی‌خواهی است؛ این ماجرا می توانست ایرانی که حرم اسلام است را آسیب بزند.

ملک شاهکوهی گفت: اگر حرم ایران اسلامی بشکند همه ملت‌های آزادی‌خواه جهان آسیب می‌بیند ولی دشمن شکست خورد و این مسئله نشان می‌دهد که اگر غفلت کنیم آسیب می‌بینم و دشمن ضربه نهایی را به ما خواهد زد.

انتهای پیام

نویسنده :

نظرات
آرشیو