گروه : گفتگو /

شناسه: 9921

12 مهر 1401 20:43

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی: سخنان و اقتدار رهبر انقلاب باطل سحر توطئه دشمنان/ امنیت نطقه ثقل پیشرفت کشور است
کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: حضور و سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانش آموختگان دانشگاه افسری نیروهای مسلح باطل سحر همه توطئه ها دشمنی ها آمریکایی ها شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه  حسین کریمی‌اول در گفتگو با گلستان ما به سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانش آموختگان دانشگاه افسری نیروهای مسلح در روز گذشته اشاره کرد و گفت:  رهبر انقلاب اسلامی نکات اساسی و کلیدی را مطرح کردند، نکته نخست جایگاه ولایت و رهبری در حضور و سخنان مشخص می شود،  دو هفته پر التهاب در کشور و اظهار نظر غیر مستند و گمانه زنی های مختلف و موارد بسیاری داشتیم و برخی بیان می کردند که چرا رهبر انقلاب اسلامی در خصوص اغتشاشات اخیر سکوت کرده است.


کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی  ادامه داد: رهبر انقلاب با یک نگاه عمیق فکری و اندیشی و رصد مسائل مهم صحبت های بسیاری ارزشمند خود بسیاری از ابهامات را برطرف کردند و از سویی دیگر اقتدار مقام معظم رهبری را در این رژه نیروهای مسلح شاهد هستیم و اقتداری که مقام معظم رهبری نشان داد توطئه دشمنان در خصوص سلامتی و مسائل مختلفی که دشمن مطرح کرده بود نقش بر آب کرد وحضرت آقا باطل سحر همه توطئه ها دشمنی ها آمریکایی ها شد و همه کسانی که در در گروی انقلاب دارند به این اقتدار و سلامت آقا افتخار کنند و حضور و سخنان ایشان بسیاری از دشمنان را مایوس و توطئه‌های آنها را نقش بر آب کرد.

کریمی اول بیان کرد: نکته دوم صحبت‌های مقام معظم رهبری بود در این سخنان  نکات مهمی بود رهبر انقلاب به امنیت اشاره کردند که مهمترین مولفه در زندگی بشر است و اگر امنیت نباشد هیچ کاری پیش نمی رود و آنچه نقطه ثقل پیشرفت کشور است امنیت است و لذا امنیت در کشور بسیار مهم است و کسانی که می خواهند به امنیت خدشه وارد کنند و در برابر نیروی امنیتی و انتظامی ایست کنند خائن به کشور هستند.
وی گفت: حضرت آقا روشنگری بسیار جالبی از وقایع اخیر داشتند نخست دشمن اصلی را و کسانی که برنامه ریزی کردند را آمریکا و صهیونیست بین الملل و کشورهای مثل عربستان و ساواکی‌ها و بازماندگان آنها مطرح کردند و عوامل اصلی اغتشاشات را معرفی کردند.

این تحلیگر سیاسی افزود:وقتی یک حادثه در کشور به وجود می آید اما چگونه است که هنوز بررسی نشد و اسناد و مدارک متقن که بیان کند این مسئله سهل انگاری بوده ولی شاهد آن هستیم که تمام دشمنان بسیج شدند آن  را بهانه قرار دهد و حضرت آقا بیان کردند که منشاء این اتفاقات آمریکا و صهیونیست است و حتی اگر این اتفاق نمی افتاد بهانه دیگری پیدا می کردند که کشور را به آشوب بکشند.


کریمی اول متذکر شد: تا زمانی دلایل مشخص برای موضوع مشخص نشده نباید اظهار نظر کنیم و فضایی ایجاد کنیم که احساسات جوانان و نوجوانان بر افروخته کنیم و براساس احساسات معترض شوند و اتفاقات در کشور ما رقم بخورد، همه کسانی که چهره و نامی دارند باید مراقبت کنند هر حرفی را بدون تحقیق و بررسی اظهار نظر نکنند و  هر حرفی را بدون تحقیق و بررسی عنوان کردند باید پاسخگو آن حرف باشند.
وی گفت: در این چند وقته از نظر مالی و جوانی خسارت زیای به بدنه ملت وارد شد و ملت ایران، نیروی انتظامی در حوادث اخیر مظلوم واقعه شدند و باید در برابر طراحی توطئه دشمن بیستیم.
 

این کارشناس سیاسی افزود: دشمن از اقتدار جمهوری اسلامی در هراس است، انقلاب اسامی نقش به سزایی در تحول منطقه ای دارد و به عنوان قدرت نو ظهور حرف برای گفتن دارد و لذا دشمنان رشد اقتصادی و اجتماعی و نظامی ما را بر نمی تابند و کشور به مرحله رسیده دشمن را مایوس کرده و دشمنان این اقتدار و پیشرفت را می بینند و خود را شکست خورده می بینند و لذا دشمنی آنها چیز مشخصی است و باید توجه داشته باشیم در مسیر دشمن قرار نگیریم.

کریمی اول افزود: تحلیلی که حضرت آقا داشتند باید آویزه گوش خود قرار دهد و اگر موضع اشتباهی گرفتیم باید آن را اصلاح کنیم و بیان شود که براساس احساسات و تحت تاثیر دشمن این کار را انجام دادیم، چرا که دشمنان در برابر آرمان های ایران عزیز به میدان آمدند و این اقدامات فاجعه بار را انجام دادند.

وی افزود: دشمن در کمین است که بتواند ضربه به انقلاب بزند چه در غرب و چه شرق و حضرت آقا تاکید کرد که دشمن اشتباه می کند کردستان هاو قوم بلوچ در در گروی کشور و انقلاب دارند و  نقشه دشمنان را نقس بر آب می کنند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو