شناسه: 9922

12 مهر 1401 20:47

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

کارشناس رسانه: رسانه‌هایی که در گرفتن خدمات مطالبه‌گر و هنگام دفاع ساکتند باید پاسخگو باشند/ خواص همراه اغتشاشگران نباید قسر در بروند
یک کارشناس رسانه با اشاره به اینکه رسانه‌هایی که در گرفتن خدمات مطالبه‌گر و هنگام دفاع ساکتند باید پاسخگو باشند، تاکید کرد: اینکه رسانه‌ای از وام های چهار درصدی تا اینترنت رایگان دولت استفاده کنند اما در موقع ضروری سکوت اختیار کنند به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه  احمد ملاشاهی امروز در گفتگو با خبرنگار ان پیرامون بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص موضع گیری برخی خواص که بدون تحقیق پلیس و نظام را متهم کردند، اظهار کرد: باید در این زمینه آسیب‌شناسی کنیم اینکه چرا برخی خواص و فعالان رسانه که در فضای مجازی دستی بر آتش دارند با وجود داشتن مخاطب زیاد در این زمینه واکنشی نشان ندادند و در برخی موارد با اغتشاشگران همراهی کردند.

وی افزود: این مطالبه جدی است که امروز دلسوزان و رسانه‌های انقلابی سوال کنند که چرا مواضع عده‌ای در بزنگاه‌های حساس؛ صریح، روشن و آشکار نیست و گاهی باعث آب ریختن به آسیاب دشمن می‌شوند.

این کارشناس رسانه بیان کرد: باید از دستگاه‌های فرهنگی که از فعالان مجازی و اصحاب رسانه حمایت می‌کنند نیز این درخواست را داشته باشیم که تنها در صورتی از آنها پشتیبانی شود که مواضع شفاف درباره انقلاب اسلامی داشته باشد، اینکه رسانه‌ای از وام های چهار درصدی تا اینترنت رایگان دولت استفاده کنند اما در موقع ضروری سکوت اختیار کنند به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

ملاشاهی با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس نیز باید با صراحت درباره وقایع اخیر موضع گیری کنند، تصریح کرد: این موضع گیری ها باید معیار کار دفاتر شورای نگهبان قرار گیرد تا کسانی که در مقابل اغتشاشات ساکت بودند یا موضع حمایتی داشتند را تائید نکند.

این کارشناس رسانه گفت: برخی افراد از سیر تا پیاز حوادث مختلف سخن می گویند و موضع گیری می کنند اما پیرامون موضوع مهمی که کشور را چند روز درگیر کرده حرفی برای گفتن ندارند، این افراد باید مواخذه شوند و به همان اندازه که سکوت یا موضع آنها همراهی با این اتفاقات بود در جبران خسارت باید سهیم باشند.

ملاشاهی تاکید کرد: افرادی که برنامه ریزی شده در این اغتشاشات وارد شدند نباید قسر در بروند و باید به میزان نفوذشان جوابگوی خسارات وارده به انقلاب اسلامی باشند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو