گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 9930

16 مهر 1401 11:43

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

حوادث اخیر پرچم عزت و کرامت نیروی انتظامی را بالا برد
 امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به مظلومیت نیروی انتظامی در اغتشاشات اخیر گفت: این حوادث یکبار دیگر پرچم عزّت و کرامت ماموران این نیرو را پیش چشم مردم بالا برد. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه  حجت الاسلام محمود ترابی روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در گنبدکاووس به مناسبت بزرگداشت هفته فراجا (۱۳ تا ۱۹ مهر)، گفت: اقشار مختلف مردم قدردان زحمات پرسنل انتظامی در انجام وظایف و ماموریت‌های گسترده‌ای که برعهده آنها گذاشته شده، هستند.

 وی افزود: آنگونه که رهبر معظم انقلاب هم فرمودند، ریشه این حوادث که توسط آمریکا، انگلیس و اسرائیل طراحی و اجرا شد، علیه یکپارچگی و انسجام ملت ایران و ایجاد مانع بر سر راه ایرانی قوی و پیشرفت‌های آن بود و ارتباطی با دوگانه حجاب یا بی حجابی نداشت.

 حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: انقلاب اسلامی و ملت ایران مورد عنایات الهی هستند و دشمنان نمی‌توانند به این انقلاب آسیبی وارد کنند.

 وی همچنین با تاکید بر ضرورت برخورد قاطع و بدون تسامح و تساهل با دشمنان امنیت کشور ادامه داد: ایران قوی و مقتدر باید با کشورهایی که این حوادث را طراحی و با فریب جوانان ما آنرا اجرا نمودند و با گروه‌های معاند و افرادی که به اجرای این نقشه دشمن کمک کردند، برخورد نماید.

 فرمانده انتظامی گنبدکاووس هم در این مراسم با تبریک هفته فراجا، امنیت را مهمترین زیرساخت کشور دانست و گفت: در سایه امنیت که با تلاش نیروهای مسلح و انتظامی و نیز با مشارکت خوب مردم در کشور، استان و این شهرستان حاصل شده فعالیت‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بدون دغدغه نا امنی انجام می‌شود.

 سرهنگ محمود علیفر افزود: ماموران انتظامی فرزند و خادم مردم هستند و در کنار آنها ایستاده‌اند و هر ماموریتی که برای فرزندانشان تعریف کنند را بدون منت انجام خواهند داد.

 وی با اشاره به شعار امسال هفته فراجا "پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس" اضافه کرد: امروز همکاران انتظامی بدون توجه به قوم و مذهب خاصی به این شعار عمل می‌کنند.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو