شناسه: 9941

20 مهر 1401 08:22

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فاز نخست ترمینال برون شهری گنبدکاووس پایان امسال به بهره برداری می‌رسد
شهردار گنبدکاووس گفت: فاز نخست ترمینال برون شهری گنبدکاووس با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال پایان امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه به نقل از فارس  سید علی اصغر موسوی شهردار گنبدکاووس گفت : فاز نخست ترمینال برون شهری گنبدکاووس با هدف ساماندهی ناوگان حمل و نقل برون شهری و توسعه پایانه های مسافربری از سال ۱۴۰۰ با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال در عرصه چهار هزار مترمربع در پشت بازار روس ها اغاز شده و پیش بینی می شود پایان امسال به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: همچنین امسال فاز نخست بوستان بانوان به مساحت ۱۰ هزار مترمربع و با اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومان در راستای توسعه فضای سبز و ایجاد محیط رفاهی و ارامش برای شهروندان به ویژه بانوان گرامی در بلوار شهید صیاد شیرازی آغاز شده و پیش بینی می شود پایان سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد.

شهردار گنبدکاووس خاطرنشان کرد: یکی از فعالیت های شهرداری مبلمان شهری و زیبا سازی شهری بوده و در راستای راحتی و اسایش شهروندان در سطح معابر اصلی شهر تعداد ۴۰۰ نیمکت جانمایی شده و بازخورد خوبی هم داشته است.

وی توسعه و به روز رسانی کشتارگاه صنعتی گنبدکاووس را در راستای سلامت غذایی مردم منطقه ضروری دانست و ادامه داد: یکی از برنامه های مهم ما راه اندازی کشتارگاه صنعتی با استانداردهای روزجهانی بوده و در این راستا فاز دوم کشتارگاه گنبدکاووس با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال آغاز شده و امید داریم پایان امسال به بهره برداری برسد.

موسوی ترویج فرهنگ شهروندی را از مولفه های مهم زندگی امروزی برشمرد و گفت: در راستای ترویج فرهنگ شهروندی و ارتقاء سطح اگاهی شهروندان خانه فرهنگ گنبدکاووس با اعتبار ۸۰۰ میلیون ریال تجهیز شد.

وی بیان کرد: در راستای توسعه فضای سبز و محیط رفاهی، بهبود عبور و مرور، مسیریابی سریع رانندگان برای کاهش ترافیک، زیباسازی منطر ایجاد امنیت و جلوگیری از گسترش بیماری بین انسان و حیوانات شهرداری و شورای اسلامی شهر مبادرت به مرمت و بازسازی و تجهیز پارک های سطح شهر با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال، احداث بلوار ازادگان با اعتبار ۸ میلیارد ریال، نصب تابلوهای هدایت مسیر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال، بازسازی میادین سطح شهر با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و راه اندازی پناهگاه سگ های بی پناه با اعتبار ۴ میلیارد ریال نموده است.

شهردار گنبدکاووس ابراز کرد: در راستای ارتقاء زندگی شهروندان در مناطق کم برخوردار، بهبود زیستپذیری شهری و گسترش فعالیت های فرهنگی و اجتماعی با مشارکت مردم در این امور در محلات کم برخوردار خانه محله سیدآباد با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال در عرصه ۸۰۰ مترمربع در محله کم برخوردار سیدآباد شهر گنبدکاووس راه اندازی شد.

انتهای پیام/

 

 

نویسنده :

نظرات
آرشیو