شناسه: 9975

21 فروردین 1402 04:03

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

راهپیمایی روز قدس در شهرهای #گنبدکاووس، اینچه برون و کرند همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد راهپیمایی روز قدس در شهرهای #گنبدکاووس، اینچه برون و کرند همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای گنبدکاووس، اینچه برون و کرند در دو بخش مرکزی و داشلی برون شهرستان گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

💢 راهپیمایی روز قدس در شهرهای #گنبدکاووس، اینچه برون و کرند همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد

👈معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت:

🔻راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای گنبدکاووس، اینچه برون و کرند در دو بخش مرکزی و داشلی برون شهرستان گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

🔻رضا اصالتی در جلسه شورای هماهنگی که با موضوع راهپیمایی روز جهانی قدس و شب قدر و شهادت امیر المومنین(ع) با حضور بخشدار مرکزی و داشلی برون، رییس تبلیغات اسلامی و روسای ادارات عضو شورای هماهنگی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: روز قدس بهترین فرصت برای بیان ابعاد مختلف جنایات اسراییل بر ضد مردم فلسطین و سایر ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان است و باید از این فرصت برای بزرگداشت شهدای والامقام مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی شهیدان حاج احمد متوسلیان، مقداد مهقانی، میلاد حیدری استفاده کرد.

🔻وی با اشاره به اینکه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، همدردی و همدلی خود را با مردم فلسطین به جهانیان نشان خواهیم داد گفت: روز جهانی قدس روزی است که حول اتحاد مسلمانان برای آزادسازی فلسطین اشغالی و قدس شریف بنا گذاشته شد بنابراین حضور اهل سنت در این راهپیمایی نشان از این اتحاد ناگسستنی است.

🔻وی در ادامه خواستار برگزاری پر شور مراسمات شهادت امیر مومنان و شب های قدر شد و افزود: مسیر راهپیمایی روز قدس همانند سال های گذشته از مسجد قائمیه(عج) تا مصلی امام جعفر صادق(ع) ساعت ۱۰ صبح است.

👈حجت الاسلام احمدرضا کریمی رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس گفت:

🔻وظیفه ما فراهم کردن فضای مناسب برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بوده و همه مسئولان باید در این راستا تلاش کنند.

نویسنده :

نظرات
آرشیو