شناسه: 9985

17 اردیبهشت 1402 00:28

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

تلاوت دسته جمعی قرآن کریم به یاد شهیدان آیت الله مرتضی مطهری و عباسعلی سلیمانی در #گنبدکاووس تلاوت دسته جمعی قرآن کریم به یاد شهیدان آیت الله مرتضی مطهری و عباسعلی سلیمانی در #گنبدکاووس
به همت تکیه هنرمندان کوچک انجمن دوستداران کتاب مهر گنبدکاووس و موسسه کتابخوانان نو اندیش جرجان نشست تلاوت دسته جمعی قرآن کریم به یاد شهیدان آیت الله مرتضی مطهری و عباسعلی سلیمانی در محل سرای محله سید آباد شهردای گنبدکاووس برگزار شد.

💢 تلاوت دسته جمعی قرآن کریم به یاد شهیدان آیت الله مرتضی مطهری و عباسعلی سلیمانی در #گنبدکاووس

🔻به همت تکیه هنرمندان کوچک انجمن دوستداران کتاب مهر گنبدکاووس و موسسه کتابخوانان نو اندیش جرجان نشست تلاوت دسته جمعی قرآن کریم به یاد شهیدان آیت الله  مرتضی مطهری و عباسعلی سلیمانی در محل سرای محله سید آباد شهردای گنبدکاووس برگزار شد.

🔻در این نشست حجت الاسلام و المسلمین کریمی ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس به سخنرانی پرداخت و یاد و نام شهید آیت الله مطهری و شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی را گرامیداشت و در وصف این دو شهید گرانقدر که به دست منافقین و عوامل تروریستی به شهادت رسیده اند مطالبی ایراد فرمودند.

🔻گفتنی است گروه کتابخوانی دختران حاج قاسم نیز در این نشست بصورت دسته جمعی به تلاوت قرآن کریم پرداختند و در پایان به حاضرین جوایزی اهدا شد.

🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

👉 t.me/qaboosnameh

👉 eitaa.com/qaboosnameh_ir

👉 rubika.ir/qaboosnameh_ir

نویسنده :

نظرات
آرشیو