شناسه: 9987

17 اردیبهشت 1402 00:41

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس: حضور آمریکا در منطقه بالاترین منکر است امام جمعه گنبدکاووس: حضور آمریکا در منطقه بالاترین منکر است
امام جمعه گنبدکاووس گفت: بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب بالاترین منکر، حضور آمریکا در منطقه است و باید این حضور به پایان برسد.

💢 امام جمعه گنبدکاووس:
حضور آمریکا در منطقه بالاترین منکر است

👈امام جمعه گنبدکاووس گفت: بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب بالاترین منکر، حضور آمریکا در منطقه است و باید این حضور به پایان برسد.

🔻حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته گنبدکاووس اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب آمریکا را ام الفساد می‌دانند و بر این مساله تاکید دارند که این کشور از طریق حضور در منطقه شیطنت‌ هایش را اعمال می‌کند.

🔻حجت الاسلام ترابی با قدردانی از عملکرد حوزه بهداشت و درمان در سطح استان و شهرستان، گفت: تا پیش از این قابل تصور نبود که روزی در گنبدکاووس در کنار آنژیوگرافی، شاهد عمل جراحی قلب باز باشیم که نشان از نگاه ویژه دولتمردان در تقویت زیرساخت‌ های درمانی برای کمک به دسترسی راحت‌ تر مردم به خدمات در این حوزه است.

🔻وی همچنین با گرامیداشت روز جهانی ماما، افزود: ماماها به دلیل وظیفه و نوع عملکرد خود همواره در سخت‌ ترین صحنه‌ ها برای کودکان مادری می‌ کنند بر همین اساس امیدواریم بهترین پاداش را به دست اولیا دین داشته باشند.

🔻امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به رضایت مردم از مدیران استانی و شهرستانی هلال احمر، گفت: باید اولویت خود را تقویت اعتماد عمومی به این مجموعه عظیم یا به تعبیر جهانی صلیب سرخ برای ارائه بهترین عملکرد در روز بد حادثه قرار دهیم.

🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

👉 t.me/qaboosnameh

👉 eitaa.com/qaboosnameh_ir

👉 rubika.ir/qaboosnameh_ir

نویسنده :

نظرات
آرشیو