شناسه: 9988

17 اردیبهشت 1402 00:43

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

سخنرانی دکتر بدیعی رئیس شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس به مناسبت هفته سلامت در مصلی امام جعفر صادق(ع) سخنرانی دکتر بدیعی رئیس شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس به مناسبت هفته سلامت در مصلی امام جعفر صادق(ع)
مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس به مناسبت هفته سلامت در جمع نمازگزاران گفت: هم اکنون ۱۵ فرد مبتلا به کرونا در مراکز درمانی شهرستان بستری هستند که پنج نفر از آنان در بخش مراقبت‌ های ویژه نگهداری می‌ شوند لذا از مردم درخواست داریم همچنان مساله خود مراقبتی را جدی بگیرند.

💢 سخنرانی دکتر بدیعی رئیس شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس به مناسبت هفته سلامت در مصلی امام جعفر صادق(ع)

👈مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس به مناسبت هفته سلامت در جمع نمازگزاران گفت: هم اکنون ۱۵ فرد مبتلا به کرونا در مراکز درمانی شهرستان بستری هستند که پنج نفر از آنان در بخش مراقبت‌ های ویژه نگهداری می‌ شوند لذا از مردم درخواست داریم همچنان مساله خود مراقبتی را جدی بگیرند.

🔻فرهاد بدیعی ضمن درخواست از افراد با بیماری‌ های زمینه‌ ای برای استفاده از ماسک در محیط‌ های عمومی، افزود: تمام گروه‌ های هدف از جمله افراد با بیماری‌ های خاص حتما باید برای ارتقای ایمنی بدن خود در مقابل کرونا، دوره واکسیناسیون خود را تکمیل کنند.

🔻وی با اشاره به اینکه ۴۰٪ از جمعیت شهرستان گنبدکاووس را جوانان و نوجوانان تشکیل می‌ دهند از خانواده‌ ها خواست تا جایی که می‌ توانند راهنمایی‌ های لازم را برای افزایش مراقبت در مقابل بیماری‌ ها و ارتقای سلامت‌ شان به آنان ارائه دهند.

🔻مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس، مهمترین توصیه‌ های قابل ارائه برای ارتقای سلامت جامعه را پرهیز از بی حرکتی، مصرف قند، نمک و چربی زیاد و همچنین انجام ورزش روزانه حداقل ۲۰ دقیقه پیاده روی و مصرف سبزیجات برشمرد و گفت: با انجام این توصیه‌ ها و شناسایی به موقع بیماری از اعمال هزینه‌ های بالای درمان به خانواده‌ ها جلوگیری می‌ شود.

🔻بدیعی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب برای جلوگیری از حرکت جامعه به سمت پیری، بیان کرد: یک سری مشکلات برای تقویت جوانی جمعیت وجود دارد که از جمله آن بالا رفتن متوسط سن ازدواج دختران، فاصله زمان ازدواج با تولد نخستین فرزند و فاصله زیاد میان فرزند اول و دوم است که پدران و مادران با ارائه راهنمایی‌ های درست می‌توانند این مشکلات را به حداقل کاهش دهند.

🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

👉 t.me/qaboosnameh

👉 eitaa.com/qaboosnameh_ir

👉 rubika.ir/qaboosnameh_ir

نویسنده :

نظرات
آرشیو