گروه : اشخاص / اخبار / گنبد کاووس /
همزمان با آغاز دهه کرامت پرچم امام رضا(ع) با حضور سرپرست معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس، امام جمعه شهرستان، شهردار و جمعی از مسئولین امروز، ۹ اردیبهشت در گنبدکاووس به اهتزاز در آمد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه،همزمان با آغاز دهه کرامت پرچم امام رضا(ع) با حضور سرپرست معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس، امام جمعه شهرستان، شهردار و جمعی از مسئولین امروز، ۹ اردیبهشت در گنبدکاووس به اهتزاز در آمد.
اخبار مشابه
مدیر امور آب و فاضلاب گنبدکاووس:
آبرسانی به ۱۷ روستای مرزی گنبدکاووس تقویت شد


نظرات