گروه : گزارش تصویری /
وحدت رمز پیروزی امت(6)؛
فعالین فرهنگی گنبدکاووس با پخش شیرینی در بین مردم شیعه و سنی گنبدکاووس، هفته وحدت را جشن گرفتند.
به گزارش قابوس نامه، عده ای از طلاب و فعالین فرهنگی گنبدکاووس به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت و میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع) اقدام به پخش شیرینی در میدان مرکزی، درمانگاهها و امامزاده یحیی بن زید(ع) کردند.
































انتهای پیام/
اخبار مشابه
مدیر امور آب و فاضلاب گنبدکاووس:
آبرسانی به ۱۷ روستای مرزی گنبدکاووس تقویت شد


نظرات