گروه : گزارش تصویری /
همایش استانی تجلیل از خیرین بهزیستی صبح امروز در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
به گزارش قابوس نامه، در این همایش مدیرکل بهزیستی گلستان، امام جمعه گنبدکاووس، فرماندار ویژه گنبد، خیرین استان و جمعی از مددجویان بهزیستی حضور داشتند.



















انتهای پیام/
اخبار مشابه
مدیر امور آب و فاضلاب گنبدکاووس:
آبرسانی به ۱۷ روستای مرزی گنبدکاووس تقویت شد


نظرات