گروه : گزارش تصویری /
به میزبانی امام جمعه برگزار شد؛
علماء و روحانیون گنبدکاووس در دفتر امام جمعه گنبدکاووس گرد هم آمدند.
به گزارش قابوس نامه، این نشست با حضور فرماندار ویژه گنبدکاووس، اساتید مدارس حوزه علمیه، ائمه جماعات مساجد و طلاب حوزه علمیه با سخنرانی امام جمعه و هم اندیشی روحانیون و بیان دیدگاهها همراه بود و مداحل اهل بیت(ع) به بیان ذکر مصیبت شهادت حضرت زهرا(س) پرداختند.

























اخبار مشابه
مدیر امور آب و فاضلاب گنبدکاووس:
آبرسانی به ۱۷ روستای مرزی گنبدکاووس تقویت شد


نظرات