گروه : گزارش تصویری /
صبح امروز با حضور سرهنگ ولی الله رضائی نژاد فرمانده مرزبانی گلستان ، جمعی از مسئولین شهرستان، ائمه جمعه و مرزبانان، فرمانده هنگ مرزی اترک تکریم و معارفه شد.
به گزارش قابوس نامه، در این آئین سرهنگ محمدرضا سروانی به عنوان فرمانده جدید هنگ مرزی اترک معارفه و از زحمات سرهنگ علی احمدزاده که بازنشسته شدند تکریم شد.
















انتهای پیام/
اخبار مشابه
مدیر امور آب و فاضلاب گنبدکاووس:
آبرسانی به ۱۷ روستای مرزی گنبدکاووس تقویت شد


نظرات