گروه : گزارش تصویری /
مراسم میلاد باسعادت حضرت زینب(ع) عقیله بنی هاشم با حضور مدیرکا اوقاف و امور خیریه استان گلستان و خانواده های شهدای مدافع حرم در امام زاده یحیی بن زید(ع) برگزار شد.
به گزارش قابوس نامه، در پایان این مراسم از خانواده های مدافع حرم تقدیر شد.










انتهای پیام/
اخبار مشابه
مدیر امور آب و فاضلاب گنبدکاووس:
آبرسانی به ۱۷ روستای مرزی گنبدکاووس تقویت شد


نظرات